JUL <3

Idag var jag i stan för att köpa julklappar :) Det blev inte så mkt handlat men litegrann i alla fall. Nu kommer jag iaf inte skämmas när alla delar ut presenter och så, för nu har jag också några att ge bort :)

Till min kompis köpte jag en sak som hon har tjatat om i månader, till mamma 2 böcket, till pappa kräm för  ansikte och kropp och så deo. Till littebror ska jag köpa BjörnBorg-Kalsonger på mellandagsrean, för just nu har jag inte pengar :P Så imorgon kommer han få ett paket med en nyckel i, och den nyckeln går till ett litet lås som sitter på ett kuvert och i det kuvertet kommer det finnas ett litet brev/kort där det står att han ska få kallingar om några dagar, Hahah, det känns både dumt och kul.

Idag såg jag att det stog mittt namn på ett paket under granen :) Rätt så spännande tycker man ju :)
Vill att det ska bli julafton så att man kan öppna allt :) Tänk att det bara är två dagar kvar. Jag som tycker att tiden går så sakta. Det känns som igår då jag sprang ut på gatan och gav en chokladask till min kompis som liten julklapp förra året.

Vad har ni önskat er i år? Själv önskade jag mig bara pengar och sen en klänning som inte fnns längre.. :P

image48image48image48image48
Nu är det fjärde ljuset tänt och det är EN dag kvar till julafton, Kan ni tänka er? :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

jul is my love

2007-12-23 @ 21:47:32
URL: http://emelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0