Julpanik!

Nu har jag inte skrivit på länge, men jag har tyvärr inte haft tid.

Julhandla? Har ni? Jag har inte köpt en enda grej! Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla, helt galet, jag som brukar köpa klapparna redan i november, hehe.

Jag var iaf i mysiga stan igår och letade lite, men allt är ju så himla dyrt, och så är det samma saker varje år som säljs. Perfympaket, badpaket, tröjor, stora chokladaskar.. Men jag vill köpa något alldeles speciellt till alla.. Hmm
Har ni några förslag, skriv! :)


image55Idag tänkte jag iaf lägga ut en jul-klänning som är jättefin, och finns på Lindex.
Visst är den snygg? Jag har iaf tänkt prova den, för den är supergullig! Jag har för mig att den var billig också, tror den kostade 199  elr 299 kr, och det är den mer än värd! Är man lång passsar den nog jättefint på en, men om man är lite kort, som jag tex, tror jag att den hamnar lite för långt ner.. Men ska prova den iaf :)

Vad ska ni ha på er på julafton? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Gillar klänningen, men skulle föredra klänningen i svart, vet du om den finns i det? :)

2007-12-16 @ 13:03:52
Postat av: Emelie

gillar klkänningens färg, men inte stilen.. :/

2007-12-16 @ 13:58:36
URL: http://emelie.blogg.se
Postat av: laijna

Den var jätte söt :D

2007-12-16 @ 14:15:01
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: 88an

jag gillar klänningen och färgen :D jättegullig nu inför julen :)

2007-12-16 @ 18:06:45
Postat av: Frida Salén

Gillar klännigen :)

2007-12-22 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0