Misha har inget emot naken-scener

Har inget emot naken- scener

Mischa Barton öppen för förslag.

Hon lämnade tv-serien "OC" för en filmkarriär, men de tunga rollerna har lyst med sin frånvaro.
Nu säger Mischa Barton att hon inte har något emot nakenscener.
- Jag har inget emot nakenhet. Jag har bara inte haft möligheten ännu. Men det beror också på filmen, om jag litar på regissören och om scenen anspelar på det känslomässiga eller det rent sexuella, säger hon i tidningen Maxim.
Kanske börjar manusen ramla in nu..?

Från: www.aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Az

oj, råkade stava fel på namnet, det ska självklart vara Mischa ;D slarvit av mig

2007-12-16 @ 19:39:45
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Karah

Fett snygg Marissa e azzåå!

2007-12-22 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0