Rea, inget för mig

Nu har jag kommit hem från stan, och jag är inte direkt nöjd med det jag hittade. Det var bara en klänning från Mango som jag gillade lite och köpte. Den kostade 165 kr, ett bra pris, fast jag vet inte om jag kommer använda den förns i sommar, så jag ska tänka på om jag vill ha kvar den eller inte. På Gina Tricot var det Rea på mer än hälften av varorna, fast nästan allt var bara skit enligt mig. Vissa saker var väl fina, men inte riktigt min stil.

image65


Jag vet att jag lovade att jag skulle lägga in bild på min jacka som jag fick i julklapp men jag har inte gjort det. Så jag gör det nu. Jackan på bilden ser inte riktigt ut som min.. Men eftersom att min mobil inte har bateri och min digitalkamera inte funkar får jag lägga in en annan bild :P
  Min har inte fickor där uppe, det är nog den enda skilnaden :P
Är den inte fin? Jag älskar den iaf :)

Jag kanske kan lägga in en bild på min klänning som jag köpte idag under någon av de följande dagarna. Den var ju rätt så fin, men jag vet inte om jag kommer ha på mig den så mycket som sagt.

Dagen var inte så rolig som jag trodde. Stan var proppfull av människor som ville fynda. På Gina Tricot sprang alla runt som gamar för att hitta fina kläder, det var väldigt långa köer till provrum och kassa och det enda jag tänkte på var att jag ville därifrån. Min kompis däremot var superglad över att det var rea, och hon köpte en klänning och en bolero.

Imorgon ska jag till Stinsen med min mamma för att se om det finns jeans och tröjer för bra priser. Upp till 700 Kr kan jag ge för ett par jeans, och det är bara det jag har råd med :P

Kommentarer
Postat av: Erica

Jadå, ni kommer få se tröjan :) Ska ta kort sedan när jag kommit hem =)

2007-12-28 @ 12:49:29
URL: http://chiqoulette.blogg.se
Postat av: rebecca

svar; hehe ja. Men troligen om man ser orden " välkommen tillbaka i januari" så är det ju något man vill ha där =P.

2007-12-28 @ 14:57:41
URL: http://erebecca.blogg.se
Postat av: Anonym

har också en såndär jacka som på bilden :DDD

2007-12-30 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0