Solen skiner i min dag

Idag har jag också haft fullt upp, precis som resten av veckan :P Jag var i skolan tills två och efter det hjälpte jag mina föräldrar med lite saker på mammas jobb och efter det gick jag till min kompis Anna och vi umgicks i någon timma och sen åkte jag hem. Kort och gott.

Solen skiner! Fåglarna kvittrar! Det luktar gräs!
Jag älskar vädret! Idag tog jag på mig leggings med jeanskjol och linne. Sen min snygga vårjacka och ett vårigt halsband. Kan visa halsbandet lite senare ;)

Har tänkt att fixa lite med designen nu. Är trött på det gröna.. Okej, den är vårig och söt, men jag vet inte rikgit om det är min stil :P Ska se vad jag kan knåpa ihop för layout, jag är u trots allt inget profs. Bannern har jag föresten redan bestämmt ;) En gullig, solig banner :) Kommer bild strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0