Dagen

Idag var jag i vår fina stad i stockholm :) Älskar verkligen stan jättemkt. Men jag var där med min älskling och en av hans kompisar. Vi hade askul och hoppas vi kan göra om det någongång :D Vi bestämde att vi skulle träffas igen under lov-veckan, så man får väl hoppas på att det blir så ;)

Vi gick inte runt så mycket i affärer, så jag har inga direkta affärstips, men jag kollade lite skyltfönster och det verkade som om blått och grått var väldigt inne till våren. Gillar den blåa färgen men ibland känns den lite för skrikig :P Jag måste också bara få skriva att det inte går en enda bra film förutom PS. I Love You på bio! Sjukt dåligt! Det kommer bra filmer i Mars, så då ska jag på bio :D

Vet inte vad jag ska skriva mer, ahaha, ingen är nog superintreserad om vad jag har gjort idag, så jag avslutar nu ;) Ni får ha en skön kväll allihoppa ;D

Kommentarer
Postat av: Luisiana

jag tycker ditt liv verkar kul! :D Annars skulle jag ju inte läsa din blogg :P

2008-02-23 @ 20:54:25
URL: http://luisiannaa.blogg.se
Postat av: Bloggreklam

jaa, precis, inga bra filmer.. :/

2008-02-24 @ 16:33:11
URL: http://bloggreklam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0