Ashley, Bamboo, jobbet och minitävling. Allt i ett ;)

Äntligen Hemma :) Vädret är verkligen piss och jag blir deprimerad så fort jag kommer utanför dörren. Tycker inte ni att det borde bli vår snart? Tänk att kunna gå ut i shorts, kjolar och t-shirtat, linnen, balerinor och fina hårband.. Åh, blir lite nostalgisk här, haha :P Men jag längtar iaf till våren och sommaren jättemycket!

Jag tror att jag äntligen.. ÄNTLIGEN bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir äldre. Tänker inte berätta än, men det har iaf med ekonomi att göra ;D Inte riktigt mitt favvoämne kanske, men jobbet verkar riktigt kul! ;)

Glömde skriva att jag tillsammans med tunikan (se förra inlägget) också hade på mig leggings, jacka, knästrumpor, stövlar och bamboo-örhängen. Om det var intresant, hehe.
 

Tänkte ha en minitävling strax, så om du tittar in om en stund kan du vara med. Precis som alla mina minitävlingar så kommer priset att vara att bli uppskriven som vinnare, med reklam för vinnarens blogg. Tyvärr kommer det dröja tills jag har en stor tävling igen, så ni får nöja er med minitävlingarna :P

Kommentarer
Postat av: Olessia

Våren kommer knacka på våra dörrar snart :D om någon månad :D

2008-01-16 @ 14:37:23
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina örhängen! ;)

2008-01-16 @ 14:41:58
Postat av: Frida Salén

Gillar ashleys kläder jättemkt..

2008-01-16 @ 15:22:11
Postat av: Az

Svar:

Frida: Jaa, du är inte ensam om det ;) Älskar hennes kläder också ;D
Linda: Jaa, visst är dem ! ;)
Olessia: Jag hoppas det, längtar som f*n

2008-01-18 @ 18:11:19
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Frida

SmART ;)

2008-01-19 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0