Bamboo-örhängen till bra pris + Dagen på Skanstull

Så, nu har jag ätit mig mätt och tänkte blogga om dagen och dagens köp :)

Idag träffade jag 2 kompisar i Ringen C och gick runt lite på Skanstull. Köpte också ett par örhängen av dem 2 paren som jag ville ha. Ett par står det om i det där nere och det andra paret hittade jag inte, så jag ska till Vällinby C imorn och se om de finns där :P Visar bild på dem senare här på bloggen ;)

Jag fick ett jättebra tips från Almas Blogg. Nämligen det att det finns en liten butik på Skanstull med Bamboo-örhängen till bra pris. En femtiolapp bara. och alla vet ju att de vanligtvis kostar 165 kr, så det är en stor skillnad! Butiken heter Antik och ligger på Ringvägen 141. (Om jag minns rätt :P) Det är efter Antikaffären med möbler. Jag var där idag och köpte ett par silvriga. Jättesöt averkligen. Vill du också ha sånna, får du skynda dig, för hon som jobbade där sa att det inte fanns många par kvar och att hon inte kommer att köpa in fler. Så efter att det här lagret är slut, får du tyvärr köpa på internet :P

image104
Kul att så många tipsat om sina bloggar. Ska läsa lite ifrån alla nu, så skriver jag upp de som jag fastnat för ;)

Snart kommer senaste nytt från Hollywood!

Kommentarer
Postat av: L

gud vad bra! :O

2008-01-12 @ 15:21:42
URL: http://luisiannaa.blogg.se
Postat av: Alma

känner mig hedrad över att du nämde mitt namn : )
tur att du fick tag i dem!

svar: han jag kände (eller kände och kände...) hette Erik..

2008-01-12 @ 17:32:31
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: elli

haha va kul, precis så sa hon till min syster också.. kanske ngt hon sger för att locka köpare ;D

2008-01-20 @ 00:20:11
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: latina

ah men nu finns de ju shit många ;)

2008-04-28 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0