En timma på Gymmet

Åah, gud vad trött jag är just nu! Var och gymmade med en kompis och vi körde kondition i nästan en timme. Det känns nästan inte som att jag har mina ben kvar :O

Kommer ni ihåg det här inlägget? Då jag skrev om en kille som flörtade med min kompis och det.. ja, idag på gymmet var han såklart där.. Och vi ignorerade lite i början men sen kom han fram till mig och sa: Hehe, söt du är idag. Jag blev helt paff! Förra veckan flörtade han med min kompis och nu med mig, haha. Det dröjde iaf inte lång tid innan han stack.. Vill ni veta vad jag gjorde? Haha, jag började säga Hachang hoyag tsigan? och sånt (Typ så att dt lät som kinesiska) för att han skulle tro att jag inte kunde svenska.. Okej, nu ser man visserligen att jag inte är Kines, menmen Kul var dt iaf. Tror inte han ägnade en sekund åt att titta på oss efter det, hehe. Bäst för honom att han inte kommer fram igen, hahaha :P Uppdatering om honom får ni då på Tisdag nästa vecka ;)

Hallå, tjejer (och kanske killar) glöm inte att titta på Gosip Girl idag klockan åtta på 5an. Det ska tydligen vara en jättebra serie. Men jag skulle nog först behöva dusha, hehe, vill ju inte stinka medan jag tittar på tv :P
image95
Nej, jag vet att bilden inte har ngt att göra med texten, men den är så himla härlig!!

Kommentarer
Postat av: Alma

ååh, har läst alla Gossip Girl böcker, dem var skitbra! så nu har jag höga förväntningar på serien...

2008-01-29 @ 18:48:44
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Karah

haha, har cokså läst böckerna! ;)

2008-01-29 @ 19:41:54
Postat av: L

HHAHHAHAHHA, vad jobbig människa

2008-01-29 @ 21:28:06
URL: http://luisiannaa.blogg.se
Postat av: L

fin bild föresten! ;)

2008-01-31 @ 19:09:29
URL: http://luisiannaa.blogg.se
Postat av: Anonym

fin bild

2008-02-03 @ 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0