Fel av mig.

Ååh, nu känner jag mig så himla dum, det var en till komentar om båtbilden, som kom klockan 21.21, och då höll jag på att skriva om vinnaren. Och jag borde ha läst den, eftersom att tiden inte var helt ute då. Det känns så himla orätt vist av mig.. Så jag skriver upp hennes också, bara för att jag känner mig så himla dum.

Jag har aldrig varit i Grekland men alltid velat åka dit. När man ser den här bilden är det som om man vill tvinga mamma att beställa en biljett direkt! Älskar molnfri himmel, båtar och vita hus. Det finns inget bättre!

Den är också skriven av en Emma.


Kommentarer
Postat av: L

jag tycker det var bra av dig.. :)

2008-01-07 @ 22:19:16
URL: http://luisiannaa.blogg.se
Postat av: Emma

Haha skönt att du fastnade för den iaf! :D

2008-01-07 @ 23:29:33
URL: http://emmaaulina.blogg.se
Postat av: René

dt var sjysst av dig Az

2008-01-18 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0