Klippbok <3

ÄNTLIGEN hemma! Kändes som att dagen aldig tog slut i skolan. Åkta inte till Vällingby idag heller, men jag ska kanske kanske dit imorn, elr stan elr nått annat centrum :P Vill verkligen ha dem där örhängena från H&M. Bild kommer senare.

Idag ska jag göra lite läxor och sen ska jag göra klart min klippbok :) Det är jätteroligt. Ska skriva ett inlägg om hur jag gjorde och så när jag har gjort klart den helt. Bild kommer också :)

Föresten, Kenzas tävling.. Ska jag vara med? :O -JAA, självklart :)
Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari.

Bamboo-örhängen är ju såå himla fina, så jag måååste ju bara delta :) Det är btw just nu nästan 1000 peroner som redan varit med, så jag ställer inte direkt in mig på att vinna, men turen kanske är på min sida.. :P

Ha en bra dag alliphoppa ;) Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Alma

är sugen på att se din klipp bok!

2008-01-14 @ 18:53:09
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Linda

Kul med klippbok! ;)

2008-01-14 @ 20:02:34
Postat av: RESA

håller me alma om kippboken! ;)

2008-01-14 @ 22:00:13
URL: http://resarunt.blogg.se
Postat av: Anonym

Jg skulle gärna vilja se den någon gång ;D

2008-01-16 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0