Lite om allt

Hade problem med att logga in igår, för alla vet ju hur blogg.se är ibland, så jag kunde inte skriva på kvällen.   Tänkte tipsa om Modeakutens tävling. Man kan vinna en valfri modetopp, och det låter kul, visst? :)

Om ungefär en timme är det stop för alla som vill vara med i tävlingen om armbandet och nagellacket. Så om du inte har varit med än, är det bara att delta ;) HÄR kan du delta ;)

Dagen har flytit på ganska lugnt.. Var ganska trött i skolan idag, men jag somnade iaf inte, hehe. Fick ett gulligt sms av en kompis som jag inte har träffat på länge, och det fick mig att piggna upp :P

Nu kommer det vara så att jag inte uppdaterar bloggen så ofta, eftersom att mina träningar börjar om 2 veckor, jag slutar sent nyför tiden och jag kommer då inte vara hemma lika mycket som förut. Hoppas ni fortsätter läsa min blogg iaf :P
Jag kommer iaf fortsätta med minitävlingarna, för det är kul för både mig och er, så den traditionen ger jag inte upp :P Jag kanske inte har minitävling varje dag som jag har haft hittills, men varannan dag kommer det nog upp en ;)

Kommentarer
Postat av: Alma

shiit! så jävla spännande de är!!

2008-01-09 @ 18:21:00
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0