Mascara från Dior + tävling kommer

Idag vaknade jag vid 14.00 efter att ha sovit i åtta timmar. Gårdagen var jätterolig. En av de bästa nyårsaftonar jag har varit med om kan jag säga :)

Nu är det alltså 2008. Det känns lite konstigt faktiskt, för jag brukade liksom skriva 06 på papper och sånt i skolan när man skulle skriva året. Och nu måste jag ju hoppa från 06 till 08.. haha :P

image72Den här mascaran är från Dior och jag rekomenderar den starkt! Köpte den för ungfär två månader sen, och jag är jättenöjd. Kommer inte ihåg hur mycket den kostade, men den var ganska dyr. Det var första gången jag köpte så dyrt smink, men det var det värt :) Fransarna står upp som en *** när den har *****. HAHAHA, nä driver, men fransarna står rakt upp. Ska försöka hitta priset någonstans.

Imorgon kommer det sminktips från mig till er och en tävling är pågång i bloggen :) Jag ser att det är många som tittar in på bloggen dagligen, och det gör mig förståss jätteglad, så jag ska nog bjuda er på något. Jag vet inte vad priset kommer bli, men vi får se.
Kom gärna med förslag :) Hej då och ni får ha ett GOTT NYTT ÅR allihoppa ;)

Kommentarer
Postat av: steph

tack så mycket=D

den mascaran är helt underbar

2008-01-01 @ 21:22:35
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Karah

Jag tycker du ska ha perfym.. det e bra.. för dt e dyrt :)

2008-01-01 @ 21:49:37
Postat av: Tobias

svar: haha vem vet!? vi får se det sen vad som döljer sig i glaset :)

2008-01-01 @ 22:23:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tycker också att den macaran är bra !;D

2008-01-05 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0