Äntligen hemma..

.. det kändes som att vi aldrig skulle gå ifrån festen, haha. Den var ju ganska kul, men jag ville hem till bloggen :) I alla fall så tycker jag att det var jätteroligt att så många ville vara med och tävla både på minitävlingen och på Veckans Blogg. Veckans blogg kommer strax, och vinnaren av minitävlingen är.. Tjejen med superbra smak på kläder.

Ska nog äta något nu, så jag kommer tillbaka strax ;) Då får ni veta vem som blev Veckans Blogg. Ni kan alltså fortfarande tävla :P


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 20:44:36
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0