Att åka buss är redan dyrt

NU är jag äntligen hemma :) Hoppas ni har haft en kul dag, för det har jag! :D Det blev inte så mycket pluggande utan vi gjorde annat mest :P Det är jättekul att ni är med och tävlar om Weleda-produkten, men BodyStar-produkten då? Jag menar, jag skulle inte skippa den tävlingen. Vinsten är en mirakelkräm ;) 
Har ni tänkt på att det är 1 Mars? Kom på det nu.. Och det var väl från idag SL's förköpta kuponger och rämsor skulle höjas med några slantar. Asso, det är väl redan dyrt? Tänk så många fler osm skulle åka buss om det var billigt!

Den stora tävlingen med pris från Bodystar
Body Scrub från Weleda

Kommentarer
Postat av: Natalie

Eller hur ? Så klagar dom på att fler inte åker kollektivtrafik. Det kan bero på att dom bara höjer priserna, det är ju dyrt att åka.. Tur att man kan åka på ungdom än sålänge..

2008-03-01 @ 19:45:34
URL: http://nataliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0