Det här är jag, och fortsättning följder.

image191

Att vara "inne" är inte alltid lätt för ungdomar. Mycket påverkar och man vill vara som modeller och kändisar. Man klär sig i dyra märkeskläder för att visa kompisarna i skolan att man har pengar och klass. Men varför gör man så egentligen?
Om någon säger "ful tröja du har på dig idag" vad gör man då? Jo, man går hem och slänger tröjan längst in i garderoben och tar aldrig fram den igen. Men vad borde man göra? Jo, ha på sig den varenda dag i skolan för att jävlas med den (idioten) som sagt att den är ful. Jag är trött på att få höra "kan inte ha den i skolan, jag kommer bli utskrattad" och sånt. Stå på er. Hur kul är det att vara en i mängden?

Från och med nu, blir det mer sånt här i min blogg! Någon måste förändra världen, och det ska bli jag! Vi människor måste sluta vara så ytliga och respektlösa. Vi måste tänka på att alla har känslor.
Pga det här kanske jag tappar läsare. Sanningen sårar ibland. Men jag ska försöka göra min blogg lite mer "jag", för nu skriver jag inte så mycket om sånt som intreserar mig för att vara ärlig. Jag ska försöka göra bloggen "min". 
Klart jag kommer skriva om mycket av det jag skrev om förut också, men lite saker kommer försvinna. 
 

Vill du lära känna min på riktigt ska du fortsätta läsa bloggen. Jag har mycket att ge och komma med!
Dock kommer det inte bli en Blondinbella-blogg där jag skriver om politik och päls och sånt, utan mer om människan, livet och självklart mycket bilder!

Ska också ändra designen på bloggen snarast. Jag gillar inte min nuvarande design så mycket egentligen, tycker mer att den är söt. Men heller inte den "jag". 

Har du läst allt kan jag bara tacka och buga ;)

Kommentarer
Postat av: Danielle

tycker att det låter bra, fortsätt så

2008-03-29 @ 19:07:48
URL: http://daniielle.blogg.se/
Postat av: RESA

jag kommer fortsätta läsa din blogG! Helt klart!
Tror iaf att många kmr göra dt!

2008-03-29 @ 19:55:22
URL: http://resarunt.blogg.se
Postat av: Regine

FInt bilde!

2008-04-01 @ 18:46:14
URL: http://regine.tjejsajten.se/
Postat av: Charlotte

Heja dig, förändra världen! :-)

2008-04-02 @ 17:56:30
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0