Glömsk

Hej på er :) Det är så att jag har pluggat HELA dagen, och har inte haft någon tid att blogga, men nu så. Ska alldelles strax dra en vinnare till tävlingen som avslutas idag. Weleda-krämen. Tänkte först berätta lite om min dag.
Idag var jag i skolan, och sen efter att vi slutat åt några från klassen på Mac Donalds. Tänkte då inte alls på att vi har prov imorgon i Spanska. Ja, vi åt, vi drack, skrattade och hade kul, då en kompis ringde och sa: Snälla du kan inte du hjälpa mig. Jag förstår inte andra raden på sida 67. Vad betyder den? Jag blev helt paff när jag kom på att vi hade prov i spanska imorn, och sa det till dem jag satt med på Mac, och vi alla kutade hem för att plugga som galningar. Kan inte förstår att jag var så virrig. Vi hade ju snackat om provet på matrasten.. :S Ajja, nu har jag pluggat tillräckligt, och förtjänar lite vila.
 Skriver strax igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0