Ledsen!

Jag är jättelessen nu!
Vet ni vad som har hänt? Jo, igår kanske ni såg att jag hade mycket supersnygga bilder på olika ställen av Grekland, och när jag kollade på azzle.blogg.se idag så såg jag att bilderna inte syntes. Trodde bara att datorn inte hade laddat klart eller något, men så var det inte. Sidan som jag kopierat bilderna ifrån har tydligen lagts ner! Förstår ni vilken otur? Jag som älskade den sidan från första blicken på den! Jag är verkligen jättelessen! Det kanske låter lite löjligt men sån är jag, småsaker får mig att bli jätteglad, och när småsakerna försvinner blir jag lessen!

Men, jag ska hitta en ny favoritsida snabbast möjligt. Ska ersätta "Martins Bilder" med någon annan, sådetså (a).

Kommentarer
Postat av: Jackie

Men jag såg bilderna och sidan gick att klicka fram hur bra som helst. Fattar att det blev din favvosida, underbara bilder!

2008-03-22 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0