Lite av allt

Jag vaknade med pirr i magen. Tänkte på det som hände igå morse.. :) Det var så hiimla mysigt! Och nu måste jag vänta ett helt dygn innan jag kan träffa älsklingen igen :/

Fick veta idag att serien Gossip Girl kommer fortsätta efter den 21 april. Hoppas verkligen på det, för jag orkar inte vänta ända tills i maj.

Sen är jag glad övet att blogg.se ska byta server, så att vi bloggare kan komma in på kvällarna (och ibland under dagarna också).

Så, det var lite av allt såhär på morgonen.
Fortsätt att tävla i tävlingen i inlägget nedan ;)

Återkommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Ibland kan det vara skönt att längta lite :)

Kolla gärna in tävlingen på min sida där man kan vinna jätte fina smycken från pandia.se !

Ha en bra dag :)

2008-03-26 @ 11:45:47
URL: http://www.jessi.se
Postat av: LINN ANDERSSON

ha en bra dag :)

2008-03-26 @ 12:00:07
URL: http://landerssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0