Paris driver med andras kulturer.. Inte bra!

Paris Hilton, Paris Hilton visar sin turkiska sida!

Paris Hilton

Paris Hilton var nyrligen på Turkiets finalomgång om vem som blir årets Miss Turkey.
Personligen fattar jag inte varför hon är där. Hon visste väl inte ens att det fanns ett sånt land?
Sen tycker jag att hon driver med turkiets kultur och religion. Jag är inte muslim, men om jag var det skulle jag inte vilja att någon tar fram en sjal och sätter framför ansiktet för att retas med mig och min kultur. Jag tycker att det var oacceptabelt! Helt klart!

Kommentarer
Postat av: alex

svar: haha vad bra att motiveringen Var sann, jag hade dock trott dig ifall du inte hade skrivit det. ne jag vet inte vad jag tycker om paris ibland är hon så konstig:S

2008-03-28 @ 15:27:21
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0