Min dag i Vällingby Centrum

image194
Bild: Zara

Idag var jag i skolan som vanligt och sen åkte till det nya Centrumet i Vällingby C igen. Idag kom jag in utan att behöva knuffas med tusen andra :P Det var väl fint och så, men påminner mycket om "överklasscentrum". Ni vet ett sånt som har små butiker med höga priser :P Själv är man ju inte diretkt superrik så jag kan inte shoppas loss där exakt, ahaha :P Iaf så åt jag där också, fast inte inne i centrumet utan på Mac Donalds utanför. Mums skräpmaat! :D

Ni kanske kommer ihåg att jag startade en tävling innan blogguppehållet började. Den tävlingen tror jag skulle avslutas idag eller igår. Ska se hur det blir :P Vinnaren kommer nog upp imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Ammie

Det är ok :)

2008-04-03 @ 17:59:21
URL: http://ammie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0