22 Januari

Vet ni vad som fick mig att blogga idag? Jo, denna komentar från Alma: Har längtat sjukt mycker efter dina uppdateringar, så du får snabba dig och skriva ett inlägg nu, för ja sitter bakom data skärmen och väntar!
Vet inte om hon menar allvar eller om hon knske överdriver lite, men jag blev jätteglad, och därför bjuder jag på ett inlägg ;)

Idag har jag iaf varit i skolan -trist som fan- och sen hade jag träning på gymmet, som var sjukt kul. Jag och en kompis sprang mest runt och lekte med några bollar och mattor, fast vi tränade seriöst också :)
Det jag inte kan förstå mig på dock med gymmet är att folk -framför allt killar- går dig bara för att ragga tjejer (elr killar dåra). Dom som går dit för att träna seriöst för att få bra kondition elr träna sina muskler är väldigt få. Hahah, vi fick oss iaf ett gott skratt när en kille som ville imponera på min kompis tappade en hantel medan han fixade håret och ögon-flörtade med med min kompis. Efter den insidenten såg vi  honm inte mer idag, hehe. Han hade säkert låst in sig på toan elr så :P

Efter det har jag bara varit hemma. Imorn kommer jag stanna i skolan en stund för att fixa ett projekt med en klasskompis, så det kan ta lite tid innan jag skriver :P

Ha en bra kväll/natt :)

Kommentarer
Postat av: L

va söt du är som person!! ;)

2008-01-23 @ 15:53:41
URL: http://luisiannaa.blogg.se
Postat av: Alma

jaa, tack för inlägget, jag överdrev inte ett skit
:)
hoppas du uppdaterar ofta nu!

2008-01-23 @ 17:46:52
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0