Tävling pågång :)

Det kommer lite förslag om vad priset kan vara, men det är så svårt. Jag fick tips om toppar och t-shirtar, men det kan man ju inte köpa, för alla har ju olika storlekar på kläder. Jobbigt :S

Har tänkt lite på något smycke och på att kanske ge en sånhär goodiebag som jag kan fylla med olika saker. Men det är ju roligare att veta vad man tävlar för, visst?
Tävlingen kommer antingen i morgon eller i överimorgon och den är inte jättesvår. Den enda "tabben" är att jag skulle vilja att ni nämner tävlingen i eran blogg. Inget stort, bara näma att det finns en tävling på en annan blogg som heter Azzle :) Man är inte tvungen, men det är ett plus i hörnan :) Så, titta in imorgon eller i överimorgon så kan du också vara med. För jag ska verkligen anstränga mig för att hitta ett bra pris :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hör av dig när tävlingen är på g;)

2008-01-02 @ 23:30:08
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0