Gillar och ogillar

Idag har jag varit hemma ganska mycket. Kom ju hem vid tre och efter det har jag pluggat, tittat på TV, lyssnat på musik, ätit en Snickers och suttit och bloggat såklart.
Vet ni vad jag är rädd för? Jo, skalbaggar. Och gissa vad som låg på klassrumsgolvet idag när jag kom in till lektionen. Jo, en skalbagge. Någon i klassen hade lagt dit en plastskalis för att jävlas med mig. Stackars mig. Blev jätterädd och skrek till lite lätt :$ Pinsamt.

Vet ni vad jag älskar? Jo, sommaren. Sommaren är så underbar. Det är varmt ute (oftast) man kan bada, man blir brun, man kan ha på sig kortkort (älskar det) och tofflor i olika färger och mönster. Personligen gillar jag inte när plagg och saker innerhåller för mycket färg, men på sommaren är det annorlunda. Då ska det vara mycket färg!

Ni får ha det så bra så länge, och fortsätt att rösta på din favoritblogg. Skrolla ned ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild

2008-03-10 @ 22:49:53
Postat av: Charlotte

Stackars dig - själv är jag jätterädd för malar. Har ingen aning om varför, de är ju egentligen bara fjärilar med fulare färg, men jag får panik när det kommer en sån fladdrande.

2008-03-11 @ 17:42:04
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0