Slår huvudet i väggen för att blogg.se inte funkar

Det största problmet i mitt liv är i prinsip blogg.se som krånglar. Kan jag inte skriva blogg är jag körd.. Jag hostar, blir snurrig, drar mig i håret, slänger saker ifrån mig och skriker åt allt och alla...


.. nejdå, skojar! Men jag är iaf glad att de fixar bloggproblemet, för det är faktiskt jobbigt. Speciellt om man skrivit något, klickar på publicera, och det då kommer upp en ruta där det står att det inte funkar att publicera. Om tänk om man skrivit något om man inte hade kopierat.. :S Nu för tiden brukar jag alltid kopiera mina inlägg innan jag klickar på Spara & publicera.


Kommentarer
Postat av: Alma

Mm, jag brukar faktist också kopiera dem, har flera gånger varit med om att det bara försvinner : /

Svar: Neeaajo.. när vi var i Turkiet åkte vi till Kos (ö som tillhör Grekland) över 1 dag, fast det var helt öde, eftersom att det inte var turist säsong..

2008-03-27 @ 11:18:49
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Alma

Var har du varit då?

2008-03-27 @ 11:41:12
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0