Vinnarna av Weledas Body Scrub

Jag har nu skrollat upp och ner ett antal gånger i tävlingsinlägget om Weledas Scrub, och fått fram två stycken vinnare. Båda hade skrivit många komentarer, så det här är som en liten belöning för det. Ni vinner alltså var sin Body Scrub från Weleda. Hoppas ni blir glada!
När ni två som vann har sett att ni vunnit ska ni skicka ett mail till [email protected] där det ska stå att ni har vunnit.
Då får ni information om hur produkterna kommer hem till er.

Visst kan Perelli inte vara för smal? Det tycker iaf inte den första vinnaren
-Jag ville ha väskan, så jag åkte in till City igen, säger min smått galna andravinnare.

image140
Tack alla ni som var med och tävlade! Jättekul var det, och jag lovar att det kommer fler tävlingar om både det ena och det andra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till vinnarna!

2008-03-01 @ 22:07:21
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Alma

JAJAJAJAJAJ! OOOH YEEAH AHHAAA! JAG VAAN! !! SHIIT!

TACKA SÅ FUCKING MKT! ; D :D

2008-03-02 @ 19:25:09
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0