Ska till Centrum

Nu sitter jag här och äter knäckemacka med ost och gurka på. Mjölken står här brevid mig också. Hoppas ni vaknat upp bra, för det har jag! Helt utvilad och glad! Redo för skolan, jippi. NOT. Jag kännér att skolan borde vara i högst 6 månader, så att man sen kan ha lov.

Alldeles strax ska jag möta upp min kära kompis Maria i C för jag ska hjälpa henne att köpa skor. Hon har fastnat mellan två olika, och vet inte vilket par som är snyggast, för hon får bara köpa ett par.
image229

Ni får ha det så bra sålänge!
PS. Kanske kommer hem med något till mig också (a)

Kommentarer
Postat av: RESA

Ha det så roligt!

2008-05-04 @ 12:13:57
URL: http://resarunt.blogg.se
Postat av: R

have fun girl!

2008-05-04 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0