Tankar om Azzle Armband

Jag har redan designat lite armband för min "kolektion". Ett halsband och en ring blev det också. Jag är så hiimlans kreativ! Jag har också räknat ut att det inte kommer finnas smycken som kostar mer än 100 kr. Jag tror att de flesta kommer att kosta ungefär 50-70 kr. Sen tillkommer frakt på 5 kr. Jag funderar fortfarande på om jag ska lägga in en armbandsur eller klockur på halsband i "kolektionen".. Det kommer i så fall bli dyrt för den som skulle vara intreserad av att köpa den. Det skulle bli över 130 kr, och jag vill helst hålla priserna under 100 kr. Kanske ska göra en till att börja med, och sen om det är fler som är villiga att köpa den så kanske man kan göra nån till.
För mycket snack nu, är nog ingen so har läst hela texten ändå, så jag kan avsluta nu :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du bilder som man kan få se på resultatet hur de blev?

2008-05-17 @ 08:58:07
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0