Bloggar :)

Det var några stycken som skrev komentarer till det förra inlägget, och det uppskattas verkligen :)  Alla de bloggarna verkar roliga och intresanta, så jag tror att de kommer läggas till på min lista.
  Jag håller med om att det är ett par bloggar som alla läser, och det blir ju rätt så trist senare. Man kan tex inte säga en sak som "Jag vill köpa en röd kofta från H&M" För då kommer man  höra "Jag har den redan" från massor av andra bloggare i Sverige som sett samma kofta på tex Kenzas blogg (Jag gillar hennes blogg). Om ni förstår vad jag menar.. hehe.

Skriver snart igen, om Vår kära Victoria Beckham då :)

Kommentarer
Postat av: --

Jo, jag gillar också Kenzas blogg.. men jag tycker det börjar bli lite trist att läsa om hennes superliv hela tiden, när mitt egna går skit.. :/

2007-12-22 @ 19:37:19
Postat av: Emelie

håller med den som skrev ovan litegrann.. Fast hon säger ju hela tiden att hon har problem.. :S Konstigt enligt mig.

2007-12-22 @ 19:51:48
URL: http://emelie.blogg.se
Postat av: Ensamma

håller med Az

2007-12-22 @ 19:58:25
Postat av: TH-fan

Kenzas blogg är ju också rolig och bra, spec när hon skriver om TH :D

2007-12-22 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0