Kalle och hans vänner, fick mig att somna :/

image61Den här julen var ärligt talat den med minst stämning i mitt liv. Men det gör inget, den var okej ändå :P Kalla Anka sändes till slut (Se förra inlägget) och det var ju kul, för alla utom mig som somnade efter delen med Kalle och den där fågeln (den på bilden). Och vaknade när "Kan du vissla Johanna" sändes, haha. Känns lite konstigt att jag somnade helt plötsligt, och broshan väckte mig inte ens, haha. Jaja, det är ändå samma sak nästa år så jag kan kolla då :P Nu ska jag gå ner och titta lite på TV, kanske äta lite julgodis och sen ska jag nog sova, för imorgon blir det stor fest med släkten :) Så jag kanske inte skriver så mycket då.

Ha en bra jul och hoppas att alla fått det de önskat sig. Skriver kanske imorgon vad jag fått av tomten :)


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Haha jag brukar också somna kring 3 mitt i Kalle anka.

2007-12-24 @ 23:20:49
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se
Postat av: Ellen

Hahaha ^^ Jag tycker faktiskt att årets Kalle inte var lika speciell som andra jular.

2007-12-24 @ 23:25:46
URL: http://karlssonellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0