Komentarer?

Nu är det så att jag ser på besökarstatistiken att det är väldigt många som besöker min blgg dagligen, men det är nästan ingen som komenterar. Det kan ju vara för att det är lite svårt att komentera vissa av mina texter, och det kan vara för att när man komenterar måste man ju skriva in nån kod, och jag vet att det är jobbigt, men det är ju så himla roligt också att få komentarer.
Det som är bra med att komentera i andras bloggar är ju också att man gör som lite reklam för sin egen om man skriver vad sin egen blogg heter. Flera av bloggarna som jag läser har jag "tittat" genom komentarerna jag får.

Nu ska jag äta lite brända mandlar och dricka nått gott. Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Heej! Jag kom inte riktigt i håg, men jag tror den kommer ifrån josefsson.se ?! Vet inte, men jag hittade den över google, men sen såg jag jue vad den kom ifrån med, men jag glömde =/ Kraam.

2007-12-29 @ 18:40:49
URL: http://missanandme.blogg.se
Postat av: stephie

alltid kul med kommentarer;P

2007-12-30 @ 19:29:32
URL: http://stephiesmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0