Levi's

image46
Nu colektion på Levi's store :) Dags att åka och kolla på nya jeans tror jag :D
Vill du kolla på OnlineShoppen kan du klicka på länken HÄR.

Föresten, är det någon som vet någon affär som säljer snygga gråa klänningar?? Funderar nämligen på att köpa en sån nu till jul.
Nu när jag sa jul, kom jag på att jag imorn ska visa er vad jag tycker är snyggt att ha på sig under julen. Imorgon vid ungefär 12 tror jag att jag kommer hinna lägga in bilden. Jättesnygg outfit enligt mig :) Kolla in den, ni kommer inte att ångra er ;P

Kommentarer
Postat av: Mamman till ungen

Gillar inte Levis jeans.. alla ser ju likadana ut :P

2007-12-09 @ 00:40:24
Postat av: Az

Själv gillar jag Levi's jeans och många tröjer och så, men jag håller med om att dem flesta ser likadana ut.. Det är ju lite synd.. :/ :P

2007-12-09 @ 11:07:12
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: RESA

snygga

2008-02-24 @ 16:34:33
URL: http://resarunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0