Marshmallow

Tänkte köpa denna perfym till min mamma, utav Mariah Carey. Det ända jag är lite skeptisk för är att den lukar marshmallow. Tänk att gå runt på stan och luka som en godis. Inte konstigt då om alla killar drar sig till en. Men då är det väl ingen bra idé att ge den till mamma, för jag vill inte att hon och pappa ska skilja sig, specielllt inte tack vare en godisluktande perfym, hehe.
image51
Men visst ser den söt ut? Tycker jag iaf :) Om ni vill lukta som en godis kan nu ju alltid leta upp den. Den finns nog på NK, Åhlens och andra affärer där perymer finns ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

den är ju snygg, fast jag sklle inte vilja lukta mashmallow.. :/ :P

2007-12-10 @ 14:38:13
Postat av: Sara

Varför skaffa glasögon? Har du fel på synen? :P

2007-12-10 @ 15:04:00
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: Sara

Det är ju det det blir tyvärr, sämre alltså. Det kan bli riktigt illa om man inte skaffar "glasisar" i tid. Jag var promt emot det i början´, gjorde synundersökning men ville inte köpa några men sen gick jag tillbaka innan sommaren nu och då ahde min syn försämrats radikalt. Bara för att jag tyckte det var fulr med "brillor". Mitt råd, köp glasögon nuuuu! 8)

2007-12-10 @ 15:51:10
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: Jessica

Sjukt söt flaska! Jag sitter här och
funderar på vad marshmallows luktar som.. kommer inte på de:P

2007-12-10 @ 16:08:52
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Sandra

Marshmallow? Det är inte ens gott att äta.. :P

2007-12-10 @ 18:27:02
Postat av: Zaraälskaren

gillar din blogg Az, (om du heter så) för den är så humoristisk :P

2007-12-10 @ 18:54:24
Postat av: Az

Zaraälskaren
-Tack så mkt :D

Sandra
-Jag tycker att det är rätt så got, men tänk att luka så? :P

Johanna
-Jag tror ine jag skulle vilja det heller, ahaha.

2007-12-10 @ 19:06:38
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: fartfylla

HAHAH, tänk att lukta godis, mums ;)

2007-12-16 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0