Ska också tävla, haha

image42Kenza har på sin blogg en tävling med en mobil (På bilden bredvid) som pris. (Här) Och som läsare kan man vara med och tävla. Det ända man behöver göra är att berätta varför just man själv ska vinna. Kenza ska väl tydligen läsa allas bloggar för att se vems som är bäst, haha. Men stackaren, jag tror inte hon vet hur jobbit det kommer bli!! Det kommer säkert vara hundratals bloggare som förklarar och smörar i sin blogg varför de ska få mobilen. Men jag ska iaf vara helt ärlig!

Jag skulle uppskatta mobilen väldigt myket eftersom att min egna blev stulen i skolan för en och en halv månad sen ungefär och sedan dess har jag har en NOKIA 3310. Det är inget större fel med den mobilen, det går ju iaf att ringa med den, men den är lixom så.. gammal, haha.
Min kompis har 3 mobil och hon är väldigt nöjd med den, så det är ju också en av anledningarna som jag tävlar, även fast det typ är en hundradels chans att jag vinner, haha. Men Kenza, om du läser det här vill jag bara att du ska veta hur MYCKET jag skulle uppskatta en ny mobil just nu. Bästa julklappen jag fått på läng skulle det vara. Vill inte gå in på mer detaljer varför den skulle betyda så mkt för mig, men jag tror att du fattar... Hoppas jag iaf :P
Ha det bra, och må bäste man vinna, elr vad det heter xD

Om jag var Kenza skulle jag ge mobilen till mig direk efter mitt underbara inlägg, HAHAHA, jag driver.

PS. Mobilen verkar jättecool, tycker att mina läsare ska ta en titt på den!! ;)
PS Nr 2. Läste massor av inlägg av tjejer som också tävlade om mobilen och noterade att det var typ 1 av 10 som skrev att hon ville ha den för att det verkade kul, de andra 9 skrev typ "Min mobil är skruttig" "Mamma vill kunna ringa mig" "Jag har tappat min mobil i toaletten" "Glömmer min mobil överallt" "Har inte pengar till julklappar" Men vafan, hur vet man vilka man ska tro på?? Jag skulle kunna sitta här och tycka synd om mig själv precis som alla andra, men det gör jag inte.. Jag ser LJUST på saker och ting! Även faktumet att jag äger en 3310 i stället för en cool flashig mobil som många andra, haha :P

Kommentarer
Postat av: Linda

mm, den verkar skitcool! min brosha ska köpa ny mobil, ska nog säga åt honom att ta en titt på denna snygging :):)

2007-12-07 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0