Skanstulls Galleria

Ja, som sagt var jag i Skanstull (På söder) idag, och jag tittade in på den rätt så nya gallerian i närheten av Centrum. Den var jättefin och fräsh, rätt så liten och den hade ganska dyra kläder. Det finns jättemkt halvt okända butiker och det är ju jättekul. Alla har väl tröttnat litegrann på Gina Tricot och H&M. Några av affärerna som jag kommer ihåg fanns är BjörnBorg, Monkey, Levis Denim, Stadium, Life, Dressroom, ETC, Onoff, Glasögonbutik, Perfymbutik, Svart&Vitt, Småsaksaffär och en affär som hade väskor och smycken ifrån olika märken som tex. Friis&CO och Lolipop. Sen fanns det också två caféer, fast jag tycker att man ska fika någon annanstans och sen gå till Gallerian för en liten pajbit kostade runt 50 kronor, och enligt mig är det för dyrt för bara en liten bit paj, hehe.

Kommentarer
Postat av: Kerah

ÅÅh, jag visste inte, och jag bor på rådmaansgatan.. Ska fett dit!

2007-12-08 @ 16:35:58
Postat av: Maria

jag hra varit där.. jättedyrt.. :/ Men snygga kläder.. :)

2007-12-08 @ 16:37:34
Postat av: Maria

åh måste kika! :)

2007-12-08 @ 21:18:25
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Az

Jaa, tlr verkligen att alla ska kolla in gallerian, den är jättefin :)

2007-12-08 @ 22:58:04
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0