Svar på komentar

Jag fick en komentar av en tjej, Frida hette hon. Det stod:

Gillar din blogg jättemkt Az. (Om du nu heter så :P) Det som är lite kul med din blogg ärju oxo att man inte vet vem du är x) Man läser om dig ibland och om dina köp, det du gillar och ogillar, men inte en enda bild finns haha. Ganska komiskt!

Jag vill svara på den komentaren, för hon har rätt, och det är också en regel med den här bloggen. Ingen bild. Jag vill inte att folk ska veta att det är jag, för bloggen är lixom anonym. Ingen ska behöva veta vem som sitter bakom datorn och skriver om sig och sitt liv, sina åsikter och vanor. Mina läsare ska få skapa en bild av mig själva, lägger jag upp en bild på mig blir det ju inte lika sepännande.. Tycker jag iaf. Klart det är kul att veta vem som skriver, men jag skulle helst inte visa mig här.. Inte ännu iaf :P Det kommer säkert... någon gång :P Och tack alla ni som läser dagligen, ni vet inte hur mkt det betyder för mig!!


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en mysig kväll!

2007-12-02 @ 20:20:12
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0