Tiger of Sweden

image39
Dem här skorna är från TIGER of Sweden. Jävligt snygga tycker jag, men med tanke på att jag har stora svårigheter med att gå i högklackat skulle jag inte köpa dem.  Har du samma problem ska du nog också avstå, men om du gillar eller kan gå i sånna ska du absolut köpa eller iaf prova dem! Tyvärr kommer jag inte ihåg hur mycket de kostar, men någon tusenlapp eller två blir det säkert, men visst är de värda? :)

Idag var det stan för mig. Var inne en stund och sen åkte jag till en kompis i Västertorp. Skitkul hade vi, verkligen! Kom hem för en stund sen och är supertrött. Som tur var hade jag på mig gympskor och inte mina älskade boots :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0