Värsta som finns

Att springa till bussen är det VÄRSTA som finns. Man springer som en galning för att hinna med, och om man hinner och kommer på bussen, flåsar man, går in, tar upp sitt busshäfte eller kort efter långt besvär och till sist säger busschaffisen "Äh, det är okej, gå in". Jättepinsamt ock jobbigt! Tänk om man sen känner någon på bussen.. pinsaaaamt!

Iaf, idag var jag tvungen att springa till bussen och det kändes inte skönt, med tanke på att en från min skola satt på bussen och småskrattade.. 


Kommentarer
Postat av: Linda

aa, jag veet! Jättejobbit!

2007-12-07 @ 16:47:54
Postat av: Emelie

jag vet, det är så himlans jöbbit att göra det!! fast hos oss här i gbg har vi ju spårvagnarna :D Och dem väntar gasnka så länge.. oftast
ia alla fall C:

2007-12-07 @ 21:20:51
Postat av: Az

Emilie
-ååh, jag älskar spårvagnar!! :) Var i gbg förut och saknade vagnarna när jag kom tillbaka till Stklm

2007-12-07 @ 21:55:20
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: L

Jag gillar det inte heller!!!

2008-01-07 @ 18:00:50
URL: http://luisiannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0