Allt och lite till ;)

Hola amigos/amigas :) Como estas? Nej, jag skojar, ska inte skriva på spanska, men jag är väldigt inne i spanskan just nu, eftesom att jag måller på med spanskaläxan, nämligen att skriva en uppsats om mig :) Det är nog den mest intresanta text jag någonsinn har skrivit x)

Skrev igår om det fina vädret.. och jag tror inte jag ens vill näma vädret idag.. det snöade -.- Gud så trist det kan vara! Är så avis på dem som bor i varma länder eller på dom som iaf får åka till varma länder på semester!

Imorn, eller senare ikväll kommer jag starta tävlingen om den sista Weledakrämen :) För er som inte fått era krämer kan jag bara be om ursäkt till, posten krånglar var svaret jag fick :P
image202image202image202image202

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar! :D

2008-04-08 @ 21:24:11
Postat av: RESA

täävling :D

2008-04-08 @ 22:56:46
URL: http://resarunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0