Lite av varje

Idag gick jag upp tidigt för att träffa en klasskompis. Vi pluggade i fyra timmar! Det var inte kul, för det var till matteprovet, men jag var tvungen för det är nästan avgörande för betyget.

Gårdagen var mycket lyckad! Bra människor, bra musik, kul snack och mycket dans. Har inte dansat så mycket på flera veckor! Det var skönt ;)

Lite för målnigt för min smak, men vädret funkar för dagen ;)
Hoppas på solsken till fyra-fem tiden, men det är ganska osannolikt :P

Hoppas att ni har haft en bra dag,
nu ska jag ut och promenera med kompis och hennes hund.
image221image221image221

Kommentarer
Postat av: Bloggreklam

Tack så mkt ;)

2008-04-27 @ 23:42:01
URL: http://bloggreklam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0