Sex stycken tävlingar :P

Skrev fel i förra inlägget, alla krämer är redan utlottade. Men, jag kommer att ha sex (tror jag) tävlingar under de närmsta sex veckorna! ;) Det kommer bli roligt. Det är mest smycken vad jag vet. Ni får veta mer om det antingen imorn, eller i överimorrn.
Vill ni ha fler tävlingar i min blogg, eller ska jag sluta med dem?

Imorn börjar jag klockan 8.00 och det betyder att jag ska vakna 6.30 :( Gud vad jobbigt! Jag kommer hem klockan sex på kvällen tror jag. Ska nämligen träffa min pojkvän efter skolan. Vi ska nog bara fika elr nått i stan. Får se hur det blir.

Ha det så bra sålänge och sov gott om du läser det här innan du lägger dig.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Inte ska du sluta med tävlingarna inte :) Ha dom kvar, det är ju alltid kul att vara med och tävla + att det drar mer besökare till dig. Bra deal för att parter. ;)
Kram.

2008-04-09 @ 00:59:48
URL: http://neliz.se
Postat av: RESA

Love tävlingar :D

2008-04-09 @ 19:12:10
URL: http://resarunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0