Tänd ett ljus för Engla!

Kan inte lägga upp bilder verkar det som, så ni får nöja er med text om min dag.

Idag gick jag i skolan tills klockan två, och efter det åkte jag till ett gym och spinnade litegrann. Det var vääldigt skönt faktiskt :P Träffade lite kompisar där också, så jag fick vara lite social också. Sen åkte jag till Coop och köpte naturgodis och efter det gick jag hem, medan jag åt upp allt godis. Fy på mig. Kunde inte ens hålla mig 10 minuter, haha. Sen kan man ju inte köpa alltför mycket godis heller, för det är ju så jäkla dyrt!

Föresten, har ni hört att man ska tända ett ljus och ställa vid fönstret ikväll klockan 21.00 för minnet av Engla? Om man vill såklart, men jag tror att det är jättemånga som kommer göra det! Blir så lessen och sur för det som har hänt och alt som har med mordet att göra. Hon är ju förfan 10 år!!

Tänd ett ljus för Engla!
 

Kommentarer
Postat av: Bloggreklam

RIP!

2008-04-14 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0