Dagen, helgen och alla bloggar jag läser

Har promenerat i 1 timme med en kompis och nu är jag äntligen hemma. Ska slappa idag. Antagligen se på någon film eller nått på Tv och äta en hel del popcorn :) Popcorn är ju min stora drog, ahah :P
Skoldagen var bra, lite stressig eftersom att vi skulle hinna skriva 2 texter om olika saker på 1.5 timme. Men jag klarade det precis, och sen fick jag sluta :) Det var ganska många som var kvar för att göra klart, men inte jag (a)

I helgen ska jag träffa en kompis i stan och kaaanske se den nya biofilmen PS. jag älskar dig. Boken var ju riktigt bra så jag hoppas filmen är lika bra. Boken var lite långtråkig i början, men efter mitten till slutet var bra. Har ni läst den?

Nu börjar jag göra annat om dagarnaän att sitta här och läsa om andras liv. Vissa bloggar läser jag dagligen, men inte lika många som förut. Läser Almas, Kenzas, Stinas, MariaPetterssons, Johannas och någon till är de väl.. Kmr inte på namnen nu :$ Går inte att länka så ni får nöja er såhär.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nej kedjebrev stämmer aldrig ;)

2008-02-15 @ 16:26:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :) haha jo de måste man göra ju =D

2008-02-15 @ 17:50:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Alma

känner mig hedrad : )
jag har faktist inte hört boken, men många säger att den är så bra!

2008-02-16 @ 10:09:38
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0