Gårdagen

Tänkte skriva litegrann om gårdagen. Jag träffade lite kompisar och bekanta hemma hos en kompis och vi småsnackade till en början, åt middag och sen kollade vi på Ciao Bella. Några hade redan sett den, men inte jag :P Jag tyckte den var ganska bra, trodde dock att den skulle vara liiite mer händelserik, men helt okej. Efter filmen satt vi lite vid datorn eftersom att D skulle visa en bild på sin pojkvän och sen satt vi bara i vardajsrummet och snackade. Ska påpeka att vi inte drack, hahahha. Folk brukar ju tro att flera tjejer tillsammans inte kan ha kul utan dricka, men jag säger bara en sak, vi hade hur roligt som helst! Vi kunde inte sluta garva, hehe.
Tack för en superkväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: RESA

kul du verkar ha haft!
Gillar också den filmen! :D

2008-02-03 @ 11:34:24
URL: http://resarunt.blogg.se
Postat av: Anonym

sjukt söt film

2008-02-03 @ 11:41:27
Postat av: L

ääälskar den filmen! Och hennes utseende är ju så unikt lixmom ;)

2008-02-03 @ 14:22:49
URL: http://luisiannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0