Elverket=Strulverket

Jag kan inte tro det! Läste precis en artikel på Aftonbladet om Elverkets fester. Jag blev helt paff! Den handlar om att tjejer viker ut sig på diskot för att vara sexiga, och målet med besöket på Elverket är att strula. Här kan du läsa artikeln.



Själv har jag aldrig varit där, även fast många av mina kompisar åkte dit regelbundet. Jag hade aldrig behovet av att gå dit. Jag ser på tex playahead (som jag nästan aldrig besöker) att folm klär sig mer vågat än på bilden ovan för att åka ill elverket. Förstår inte varför egentligen. Aja, nu har jag skrivit av mig.

Snart kommer veckans blogg. Ni kan fortsätta nominera er egen eller någon annans.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker det är riktigt tragiskt.

2008-03-02 @ 19:11:07
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0