Home sweeet home

Ja, nu är jag hemma igen. Det tog lite längre tid än väntat, men det viktigaste är att jag är här, visst? :)

Idag var vi i skolan från 8 till 11 och sen fick vi sluta, så jag stack hem till en kompis. Där tittade vi på Shan the mans film och sen ringde några kompisar och frågade om vi ville komma över för att se en annan film, och det gjorde vi ;) Kommer inte ihåg namnet på den, men det var i alla fall bra. Kanske kan skriva senare vad den hette.
Sen efter att vi sett den så gick vi ut till en park och bara satt där. Det var kanske inte det man skulle kalla superkul, men lite roligt var det, eftersom att min ena kompis hela tiden flummade och gjorde bort sig. Han är rolig han :P

Just nu sitter jag och lyssnar på NRJ och skriver i bloggen, men jag ordnar också för tävlingen som startar imorn ;) Det ska bli jätteroligt att hålla i den tycker jag, och jag hoppas att ni vill vara med ;)
Har inte så mycket mer att säga, så jag tar en paus från bloggandet en stund, äter, ringer till en kompis och sen kommer jag tillbaka ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en trevli kväll !

2008-03-14 @ 19:21:09
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0