Comunity-sida ;)

image261Idag har jag inte gjort så mycket. Eller jo, egentligen har jag ju det.

Jag var först i skolan tills klockan två och klockan tre var jag i stan. Där gick jag runt och letade efter svarta shorts ganska länge tillsammans med en kompis.

Efter det åkte jag hem och åt. Sen pluggade jag i några timmar och sen.. åt jag glass. Ja så var det.

Nu sitter jag här och lyssnar på NRJ medan jag skriver om min egentligen inte så intresanta dag.

Det var iaf nån som kom fram och bad mig att skriva i en blankäk om en ny comunity-sida som ska startas. Man fick skriva vad man är medlem på och om man skulle vilja ändra nått på dom sidorna (typ playahead). Jag är i princip aldrig inne på pea längre. Har inet vart inne på nån månad tror jag.

Kommentarer
Postat av: Julia(:

Hej! Hoppas allt är bra med dig såhär till advent!



1 December startar min julkalender som innehåller: tips, dekorationer, pyssel, recept mm för en stämningsfull och enkel jul!

Välkommen att låta dig inspireras!



juliaey.blogg.se/aretsjulkalender



Ha det gott!!:)

2009-11-28 @ 20:28:22
URL: http://juliaey.blogg.se/aretsjulkalender

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0